Barlas28 Maalesef ecopirin ile başlamıştık biz günün birinde başımın arkası çok ağrıyordu ve geçmek bilmiyordu ertesi gün kontrolüm vardı söylediğimde ecopirini kesip oksapar iğneye başladık şu an çok şükür ki başım ağrımıyor daha iyiyim en yüksek 12/8 oldu ki benim tansiyonum hep düşüktür 🥲💖 Sağlıcakla gelsinler inşallah 🌸💖