Esmam_ela25 Merhaba arkadaşlar gebe kaldığım günden beri çok halsiz ve bitkinim baş ağrısıda çok oluyor bende tansiyonumun olmasından korkuyorum .
Cucu_01 Esmam_ela25 kesinlikle bir tansiyon aleti alabiliyorsan al evine benim geçenlerde burun kanamam ve baş ağrım olmuştu tansiyonum 16 çıktı doktorum hemen bebeğe bakalım diyince aşırı korkmuştum şimdi her gün sabah akşam ölçüyorum yediklerine dikakt et tuzlu ve hamur işleri fln arada bir limonlu su içiyorum birde 🙏
fatos2404 Esmam_ela25 bende öyleyim ama benim tansiyonum büyüğü 10’u küçüğü 7’yi görmez hep düşüktür yani ölçtün mü
hasretsisman Detaylı ultrasonumda sol uterin arterde çentik varmış (bebeği besleyen damarlar) normalde tansiyonum 9/5,10/7 arası seyreder ama ileride tansiyonum yükselebilirmiş kan sulandırıcı başlatıldı.
Barlas28 hasretsisman aynen bende 33+3 deyim 21 haftada detaylı ultrasonda doktor darlık var demişti 30 dan sonra tansiyon cıkabilir demişti gerçekten öyle oldu coraspirin başlamıştım 28. Haftamdan sonra tansiyon cıktı herhün düzenli ölçüyorum alfamete basladık 20 gündür genelde 13/8 14/9 nadiren 15/10 cıkıyor tansiyon cidden sıkıntk
Zeehraaaa Esmam_ela25 ilerki haftalar da 3 ay bitince folik asit kullanmazsın diğer vitaminlere geçersin onlar vücut direncini artırıyor. Salatalık tüket iyi gelir halsizliğe falan