Busraoz tabi ki Türk olarak Türkçe kökenli isim koyabilirsiniz. Aslında dinimizde de ismin hangi dilde olduğu değil anlamının güzel olması önemli. Çocuğun ana babası üzerindeki hakkıdır.
Herkes istediği ismi koyabilir. Ama şunu hoş bulmuyorum; Arap kökenli isim diye şu isimlerden rahatsız oluyorum diyip başka dil kökenli isim önerilmesi ırkçılık olur. Tıpkı Kürtçe şarkı söyleyen birini, Türkçe söylemediği için kınayıp, İngilizce söyleyeni alkışlamak gibi. Umarım doğru şekilde anlatabilmişimdir.
Sonuç olarak herkes istediği ismi koymakta özgürdür. Evlatlarımıza anlamı güzel isimler verelim. Adıyla sağlıkla sıhhatle yaşasınlar 🌸