cokbilmismom Leylayz ankete oy kullanılmıyor ben Lara diyorum, diğerleri çok Arap tarzı isimler benim hoşuma gitmediğinden Lara güzel ve modern
2prenses_masal-oyku cokbilmismom sizin ismimizde öyle neden arap diyip ırkçı davranıyosunuz anlamadım 🤔 mihra falan gayet güzel isim yani🤷🏻♀️
melike81_ LavinsMom tamam niye agresifleşiyorsunki ben sövmedim ya sonuçta senin gibi fikrimi söyledim ama öyle çağırırken öyle alara çıkıyor😂😂
LavinsMom melike81_ kiz agresiflesmedim 🤣 soyle yahu . Bebisin kargolarina bakiyordum 🤣 birinin eksik oldugunu dusunuyordum buldum ondan kafam karisikti 🤣🤣🤣
melike81_ LavinsMom haaha olur öyle şeyler ya benımde bebiş kız cinsiyeti bende lara aklıma gelmişti ama çağırınca gerçekten öyle çıkıyor😂 Laren veya Eflin de kaldım😂😂
LavinsMom melike81_ eflin hic duymadim ilgincmis 🤔 bende erkek kiz olsaydi Lavin istiyordum. Bu isim icin bi tane kiz dogurucam diyorum esim de diyor ki hele bunu bi dogur sonra plan yap 🤣🤣
melike81_ LavinsMom eflin anlamı çok güzel cennete açılan kapı” demek😂 maşallah kaç haftalıksın ilk gebelik deil galiba ikinciyide düşnüüyon ben nası doğrucam diye düşnüüyom ilk gebelk 😂😂
MelteM2cck Leylayz Duha ismini hep erkekte duydum bunu belirtmek isterim. Hatta kızımın sınıf arkadaşı var Duha Ahmet diye
Leylayz MelteM2cck Duha, Bera gibi isimler hem kız hem erkekler için kullanılan isimdir duhayı ben kız da da duydum
LavinsMom melike81_ ilk gebelik 🤣 31+4 olduk 😄 ya zaten imkansiz zorunlu sezeryan olucam sezeryan sonrasi baya bi ara vermek lazim😄 iste hayaller hayatlar. Hem korkuyorum hem Lavin istiyorum 😄 sen kac haftaliksin
melike81_ LavinsMom görümcem normal yaptı ama bidaha doğursam sezeryan yaparım diyor 😂 bende sezeryan isteğimle istiyorum gidişatla bi sıkıntı yaşamazsam inşallah 18 haftalık olucam iki güne inşallah 🥳🥳
Minikperi Leylayz Arapça bir isim ve onlarda Bera diye bir kız yok maalesef yine de siz bilirsiniz 🤷🏻♀️