Boncukk123 Hilaall bende de birisinde kız birisinde erkek yazıyor 14.hafta da kontrol gözükür mü acaba 🌸
Kaderyksl Hilaall benimde oğlumda erkek ti oldu şuan hamileyim kız çıkıyordu kızım olucak Allah nasip ederse
tugbadurmaz34 Esrass21 15 inde 2 li testim var bakalım belki rahminde bulunur ama bulunmaz aralığın başına randevu alıcam o zaman kesin belli olur inşallah 🥰
tugbadurmaz34 Esrass21 inşallah inanın bende çok merak ediyorum sabah akşam ekşi ve tuzlu yiyorum eşim artık ona rağmen erkek gelirse pes dicem diyor 😂😂😂
Boncukk123 Esrass21 kız diyor canım 😂 cok merak ediyorum gerçekten de yarısı kız yarısı erkek diyor çoğunluk yok 😂
bebegimm34_ Esrass21 rus takvimi yaptım erkek cıktı , çin takvimi yaptım oda kız çıktı 🤭 çin takviminde yaşımızı 1 yıl büyük mü gösteriyoruz