Didem97 eğer ilk çocuksa her şey alınabilir 2 gün bile kullansan kardeşi için kullanırsın benim ilk çocuğumda 3 gün kğvezde kaldı ama 15 gün emmedi mama vermek yerine sürekli sağdım biberonla verdim sonra beni emmeye başlayınca bıraktım makineyi
Elektrikli senin için çok pratik olur 2 gün bile kalacağını bilsen değer çünkü gece o uyku sersemiyle Manuelle uğraşmak seni yorar ve sütü tam indiremez belki de sütün 70-80 cc dir tam indiremediğin için öyle düşünüyor olabilirsin bir de benim bebeğimde küvezde yattığında sütüm kesildi damla akmadı ama geldiğinde sütüyle birlikte geldi hiç canını sıkma sen sağmaya devam et