Babyay canim benim kanaman varsa çıkman hiç doğru değil zaten, emin ellerde olduğunu düşün, sen ne kadar sakin olursan doğum o kadar normalleşerek seyreder. Dua et, Rabbim kolaylaştirsin, hayırlı haberlerin gelsin. O daha fazla kalmak istemiyor demekki annesi, sende rahatla ve onu bırak 🌼