Ben öğretmenim kendimi şartladım her tenefüs 1 bardak su diye 8 bardak sadece öyle içiyorum. Sabah uyanınca 1 bardak, ilaçla bir bardak, öğlen molamda iki bardak. Bunları böyle kodladığım için hiç atlamamış oluyorum. Sınıfımda da şişeyle var yine derslerde yudum yudum içiyorum. Akşam da evde artım ne kadar aklıma gelirse. Bazı zamanlar için şartlanınca ay ne kadar içtim acaba da demiyorum bunları içtiysem tamamdır diyorum en azından