Senemhifa Merhaba arkadaşlar 15+2 hamileyim geçen kontrolümüzde kız dedi doktor buna da erkek dedi nasıl öğrenicem nub teorisi yapan varmı
BBusraa Senemhifa teorilere falan aldanma. Şimdi erkek dediyse muhtemelen erkektir ama sen detaylıyı bekle kesinleşir ☺️
Krasivyy Senemhifa keşke bekleseydiniz kafanız karışmış ben daha bugün öğrendim kesin kız dedi 17+5 ama yinede detaylıyı beklicem ha bide o teoriler belirtiler falan hep tam tersi oldu bende herkes erkek dedi kız çıktı onlara da pek tutmuyor
BBusraa Senemhifa ben ikinciye hamileyim ben bile çatladım meraktan anlıyorum 🙈😂 Allah gönlüne göre versin 🙏☺️
Havin erkek demişse erkektir canım banada aynını dediler erkek çıktı 25 haftalıgım hayırlısı olsun da saglıklı dogsun ne fark eder ♥️
Senemhifa Havin sende hayırla al kucağına inşAllah en başından beri erkek diye hissediyordum zaten yanıltmadı hislerim 😄
Senemhifa Aysesenel bacak arasını gördüm var gibiydi ama kızlarında o şekilde oluyormuş sanırım kuzucuğum bacaklarını sürekli kapattığı için net görülmedi
Senemhifa Krasivyy bu hafta kontrolümüz vardı öyle olunca cinsiyetede bakalım defi doktor ama minnoşum göstermiyor hala kendini sanırım ☺️ Hayırlı olsun bebişin sağlıcakla kucağına al 💕
Krasivyy Senemhifa sağol bitanem bizimki de hep sakindi bacakları kapalıydı dün çikolata bide mevye suyu içtim doktor ultrasonu bi açtı direk bcaklarını acık gördü hiç yerinde durmuyordu sende myle yap kontrole giderken