Eylulerva Cambardak__ hamilesiniz 😊adet ağrısı olması normal vucüt her ay adet olmaya alıştığı için aynı ağrıları yaşıyosunuz adet olacakmış gibi
Cambardak__ Tugbacds gittim kan verdim sonucu bekliyorum e nabızdan bakicam 😄 öğrenir öğrenmez buraya yazicam♥️
MorKelebek54 Cambardak__ genelde yanlis cikmiyo valla hayirlis olsun kuzum rabbim saglikla kicaginiza almayi nasip etsin
Tugbacds Cambardak__ ayyyy yaşasıııınnn çok mutlu oldummm canım benimm bende kendi bebeğimi çok beklemiştim sağlıkla al kucağına haber bekliyodum senden 🥰❤️
Anonim28 Ruhal ben devamlı tuvalete gidiyordum üşüttüğümü zannettim hatta 2 gece terlemem oldu. Onun dışında regliye 3 gün kala normal regli belirtilerim oldu hala da bel ağrım oluyor. İnşallah sizde de olur bende içim içimi yiye yiye çarşambayı bekliyorum
Cambardak__ Anonim28 inşallah seninde olur canım tek belirtim sık idrara cikmakti inşallah vardır seninde 🥰
Yeldan Cambardak__ benimde böyle silik çıktı. Hemen gidip kan testi verdim. Ve o zaman 2 -3 haftalık hamile olduğumu öğrendim. 🌹 Hayırlısı olsun sizin içinde sağlıkla mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah rabbim
Anonim28 Cambardak__ sık idrara çıkma, ara ara bel ağrısı hepsi var. Gecikmenin 6.günü hala devam 🙈 Çarşamba umarım keseyi görürüz