Cambardak__ Bende sizin gibi tesadüfi test yapmıştım 3 gün kala aşırı regli sancım vardı ilaç almadan test yaptım sizden daha silik çıktı hatta. Regli günü kan verdim 181 çıktı beta. Bir daha kan vermedim 3 gün sonra test yaptığımda ikisi de kıpkırmızıydı. Şimdi çarşamba günü doktora gitmeyi bekliyorum 10 gün gecikme olacak o zaman. Hayırlısı olsun umarım ikimizinde sağlıklı bir gebeliktir 🙏🥰