Kızlar normalde bebek için tedaviye başlayacağım pcos var ama normalde hiç adet düzensizliğim olmuyordu Eylül ayında 7 gün gecikmeyle oldu dedim mevsim geçişidir. Bu ay 29. Gün 1 ay olmak üzere bir damla regl yok. İdrar testi negatif ikinci kutu adet söktürücüye geçtim bana mısın demiyor ağrı sızlama bile yok kasıklarımda. Tavsiyesi olan var mı