Asdfgh_jkl Esoelo- 35+5 olduk ilk bebek olduğu için doğumun ne zaman ve nasıl olacağı belli değil zaman geçmiyor sanki 😮💨😮💨
2424aa Tusse18 kontorle geldim doktora girmeyi bekliyorum bakalım ne dicek🥰 inşallah istediğin gibi olur🤗
Feslo Esoelo- son 3 😶 bütün hislere şu an aynı anda sahipmişim gibi. gerilmemek için pek düşünmemeye çalışıyorum.
2424aa Tusse18 ben aslında normal istiyordum çevremde ki bazı kişiler görümce şahsi beni korkutu sezeryan gün alınca da doktor normal için artık konuşmayız ama doğum gününde yine bakarim dedi 🥺🤷🏻♀️ ( normal içinde musaitim)
Zehrashn Kızlar 38+4 deyim erkek bebiş dün ilk defa bir kaç damla kahverengi leke geldi biraz sancım oldu geçti leke nişan mıydı bilmiyorum mukus kıvamı yoktu emin olamadım sizce ne