Tusse18 Esoelo- benimkinin de gelesi yok ya 38lerde doğurmak istiyorum ama 0 belirti 🥹 sizin kanala inmiş mi bebiş
canannk Esoelo- Benim ilk bebeğim. Bugün 39+4 olduk. Gelmezse pazartesi sezeryan olacağım. Bir şey yapamıyorum gelsin diye bekliyorum :)
Mmnj 34+2 haftalıgız 20 gün sonra doğum için güne verilcek heycanlıyım 20 gün bitsn istyrm artık bel ağrısı ve adet agrsıı gibi bir agrım var arada giriyor karnım acıyor yatarken ilk dogumum sezeryan oldugu icin kızmda sezeryanla olcak 😇
Esoelo- Mmnj Allah kolaylıklar versin benim ilk doğumum olacağı için normali bekliyorum vücudumda ve bebekte sağlık sorunu çıkmazsa eğer 🙏🙏
Esoelo- Mmnj daha 1 ayınız var sabredin sağlıcakla alın inşallah kucağınıza kendinizi yormayın bel ağrısı için magnezyum kullananlar var benim kullanıcak kadar bi durumum olmadı ama sade soda tüketin
zeyno012 canannk bende aynı durumdayım ☺️ 39+6 benimki de ama tık yok yarın son kontrolüm var pazartesi de ya suni deneyeceğim yada direk sezeryan
badem1 Benimde ilk gebeliğim 38deyim ne zaman gelecek düşünüp duruyorum yalancı kasilmalarim çok olmaya başladı 🫣
Esoelo- badem1 bende hala tık yok 😀 hiç ummadığım bi yerde yakalıcak beni öle tahmin ediyorum 😀 bekliyorum bişey de olmuyor 😀 Allah sağ Salim kucaklarımıza almayı nasip etsin 🫶🏽
Tusse18 2424aa aynıyız 🌸 bebeğimde 30.haftadan beri pozisyonu aldı ama kanala henüz bir tık girmiş sizinki girmiş mi
2424aa Tusse18 bugün kontorlum var bugün öğrenecegim girmiş mi diye 🥰 sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım 🥰