Bende dün akşam sancılarım sıklaşıp belim çok ağrımaya başlayınca acile gittim. 37+2 yim. Nst de düzenli sancı çıktım doktor ya bu gece ya da 2 güne doğurursun dedi. Yatış verecekti eve geldim şuan aşırı sancım yok suyum da gelmedi ilk doğumum böyle mi oluyor bilmiyorum