cakil-97 Sancılarım bu şekilde hastaneye gitmeli miyim ilk hamileliğim hiç tecrübem yok doğum sancısı mi bunlar anlamıyorum ki ama hiç böyle sancılar olmamıştı şimdiye kadar 40+4 üm
Aliss61 cakil-97 bence git canım çünkü tam doğum zamanlarındasın sancılarında düzenli gözüküyor her ihtimale karşı git bence
Sinemarya58 cakil-97 bugün doğumunuz olur diye düşünüyorum sancılar bu şekilde devam ederse haftanızda gelmiş Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bir avazda kurtarırsınız 🕊️
cakil-97 Uygulama hastaneye git diye uyarı veriyor ama aceleci davranmak istemiyorum daha suyum ya da nişanım da gelmedi
Busealt cakil-97 merhaba gittiniz mi bende sizinle aynıyım 3 gün var aramızda ama ne gelen var ne giden arada kasılmalarım oluyor ama anlamlandıramıyorum 🥺
cakil-97 Kasılmalar düzensizleşti duşa girdim bir şeyler yedim ailemi uyandırdım eşim başka bir yerde onun gelmesini bekliyoruz gideceğiz. Açılma bakıp nst ye alıp kontrol edecekler bence ona göre yatış verecekler düşünceme göre
cakil-97 Melodimm kasılmalar hala düzensiz ama vuruyor tabi şuan 40+4 üm biraz sancıları evde karşılayıp gidicem hastaneye şuan baya iyi durumdayım heyecan artıyor giderek 😅
Zumzugukodummuzzingillatirim cakil-97 kasılmalar duşa girdikten sonra rahatladıysa genelde yalancı sancı oluyor.
cakil-97 Bı yarım saate çıkacağım evden haber vermeye çalışırım elimden geldiğince 😅 duşa girdiğimde iyiydi ama sonra sancılar devam etti duştan sonra şuanortalama 15 dakkada 1 geliyor ama kısa sürüyor
Hanimeller Sinemarya58 bişe sorcam bende 39+1 dünde vardı ama gelip geçmişti şimdi böyle karnım mı desem midem mi desem bi ağrı var sanki ishal olcam ama ishal değilim bi karın ağrısı var acaba doğum olabilir mi bugün veya bu gece
cakil-97 Nişanım geldi yoldayım şuan hastaneye gidiyorum iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim Allah hepimize yardım etsin inşallah sağ salim alalım bebeklerimizi kucaklarimiza 🙏🏼🥰❤️