EceAtak Ayyy tez vakitte kavuşman dileğiyle sancı bu sancıııı bebiş geliyo darısı bekleyenlerin başına 🥰😍
Mrvphlvn 234Seda şu anda beş dk da bir sancım var devlette yatıştayım dayanılmaz olana kadar gitmenizi tavsiye etmem 2 cm açılmam var sadece nst bakmaktan başka bişey yapmıyorlar ve sürekli vajinal muayne yapıyorlar keşke biraz daha bekleseydim
Mmnj Kızlar 33+2 haftalıgım adet agrısı gibi agrım var ya dün vardı ama azdı bugün daha çok ve yatarken karnım acıyor sagıma soluma dönemiyorum agri içten içe beni maf ediyor belim ağrıyor neden böyle olan varmı bebis maşallah hiç uyumuyor ha bire itiyor
emt Mmnj bende de aynı durum var yerlesme sancısı yasiyosun büyük ihtimalle 37+2 haftaligiz dün ebem nst de sancın gözükmüyor yaşadığın ağrı yerlesme ağrısı bebek kafasını pelvik kemigine yerleştiriyor dedi bana ama yinede bı gidip göster istersen nst de sancı var mı neyden kaynakli ogrenirsin
Mrvphlvn Ecrinim_03 ilk üç santimde acıma olmuyordu açılma olup rahim ağzı gevşedikçe içimden bişey kopardılar sanki ama sağ Salim doğurdum bugün şükğr
Mmnj emt agrı şiddet li deil 10 dakika içinde geçiyor ama anlamdm karnımın içi acıyor bebek pozisyon için yer mi acıyor sagımdan soluma bagırarak dönüyorum ya
emt Mmnj acı bende de oluyor özellikle geceleri ama öyle sesimi çıkaracağım asirilikta bir acı olmuyor o da bebeğin ağırlığından kaynaklı diye düşünüyorum sizin suanki haftaniz bebeğin büyüme ataginda olduğu hafta içiniz rahat değilse dediğim gibi bı hastaneye gitmenizde fayda var
Mmnj emt teşekkürler canm 14 gün kaldı kontrole çok şiddetli bisy olmaz ise haraket lerinde hissediyorum o yüzden şuan duruyorum çok şiddetli bir agrım olur dayanamaz ise giderim 33 +5 de 2300 dedi kilosuna iyi çok iyi dedi bu aşamada daha çabuk kilo alıyormus bebekler belki ondandr
MehtapGkmn 234Seda amin inşallah 🥰❤️hadi gözün aydın rabbim analı babalı büyütsün inşallah ❤️normalmi sezeryanmı canım