38+6 haftalığım 10 gün önce kahverengi akıntım oldu ertesi gün sarı mukuslu pembe geldi 2 gün boyunca. Şimdi 5 dk da bir keskin sancı vuruyor kasıklarıma. 1 dakika boyunca sürüyor, sancı gelince karnım da sertleşiyor ne yapmam lazım acaba gerçek mi yalancı mı ? 1 buçuk saattir var sancım