aslygtt ütü yanığı izi gibi olmuş dilerseniz önce bir cildiyeye gidin belki losyon verebilir yada yanık kremi olan silverdin sürün bepantol ile karıştırıp veya normal nemlendirici krem ya da sudocrem ilede karıştırabilirsiniz geçer ama iz belki kalabilir uzamn görüşü daha iyi olur