aslygtt Arkadaşlar bugün buz lazer seansımda kolumu yaktılar iz kalıyor mu ne kullanmam laziim bide nereye şikayet edilir
Yaprakdokumuseverr aslygtt Benim genital bölgemi yakmışlardı 😤 neyseki kabuk bağladı sonra geçti izi yok şuan
Eylulpera aslygtt eczaneden silverdin alın mutlaka ve eviniz de daima olsun .. benim arada mutfak kazalarım oluyor yağ sıçrıyor yada elimi kolumu değdiriyorum tencere tavaya .. iz bırakmıyor düzenli kullanımda ..
mervemurat16 aslygtt Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
YigitPoyrazMomm aslygtt şikayet etseydin orayı nasıl dikkat etmezler ya benim biyik bölgesini kaç sene önce kaynar ağda ile yaktılar karardı çok hafif ne yaptıysam geçmedi inşallah iz kalmaz canım çok kötü bisey o
YigitPoyrazMomm aslygtt Tüketici Hakem Heyetlerine yapılabilir. Başvuru tamamen ücretsiz yapılmaktadır. Başvurular şahsen, avukat aracılığıyla, e devlet üzerinden veya elden olacak şekilde yapılabilir canım bilgin olsun
Tatunya aslygtt Hametan ve madecassol kullanabilirsin. En doğalı olsun diyorsan sarı kantaron yağı ve shea butter kullanabilirsin. Geçmiş olsun.
ebrulina aslygtt ani hareket edince de yanıyor maalesef benimde başıma gelmişti geçmiş olsun mutlaka yanık için krem kullanın ben biodermanın kremini kullanmıştım şuan iz yok
Ilayy-81 aslygtt benimde aynısı oldu canım kollarım hep yanıktı fito kullandım 1 seneyi geçti tabi olalı şuan hiç iz yok
mervemurat16 aslygtt silverdin krem ile bepantol kremi karıştırıp sürün düzenli kullanımda geçer.Benimde bir kaç kez yanmıştı o şekilde düzeldi.Tabi 2.ci veya 3.cü derece yanık değilse