Gulcannnnnnnn Ayca_22 teşekkürler 🥰 aslında pera da hala kararsızım acaba lara mı olsa diye arada kaldım
Ayca_22 Gulcannnnnnnn bence pera çok güzel de heleni çok sevemedim bende pera ve lara daha güzel olabilir
Deletedmom_85 Sermec27 amin canım inşallah zorlu yolların sonu güzel bitince tadından yenmez maşallah 🥹🌺
Deletedmom_85 Ayca_22 amin canım benim hepimizin bebeğine inşallah. Hepimiz sağlıkla zamanında kavusalim inşallah. 25+1 6.ayimiz bitmek üzere çok az kaldı 🥹
fizikcianne Ayca_22 isimler çok güzel ama uzman terapistler Ğ geçen isimler koymayın çocuklarınıza diyor istersen bir araştır bilince söylemeden geçemedim
sacmalamakizim Ayca_22 Doğa yağmuru daha çok beğendim ben, ama anket doğa derin diyor. 😊 Hayırlı olsun bu arada sağlıkla gelsinler bebişler 😍