Ayca_22 Kızlar ikizlerim olacak birinin cinsiyeti kız olacak diğeri göstermedi kendini bekarlıktan beri istediğimiz bir isim vardı Doğa onunla uyumlu isim önerir misiniz doğayla uyumlu hem kız hem erkek
Sermec27 Ayca_22 bir fenomen vardı bugün doğurdu ikizleri oldu doğa ve bulut koydu kız olursa da doğa duru olabilir
Gulcannnnnnnn Ayca_22 benimkiler de ikiz :) bence doğa ve duru çok güzel doğa ve Damla da olabilir, bizimki ikisi de kız, helen ve pera koyacağız :)
Deletedmom_85 Sermec27 yaa çok duygulandim bugün onların videosuna kız gözlerim doldu. Normalde fenomen takip etmem ama onları tedavi aşamasından beri takip ediyorum bugünden beri doğurup paylaşmalarını bekledim 🥹
Sermec27 Deletedmom_85 bende öyle hem çok beklediler hem kayıpları oldu onları çok iyi anlıyorum o yüzden bende çok sevindim görünce rabbim bizlerin de kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰
[silindi] Ayca_22 13 aylık kızım yabancılara karşı bile sıcak kanlı çekinmiyor yani öyle ağlamıyor. Akıllı uysal çok güleryüzlü
Yagmurakyurek Ayca_22 yanlış anladım pardon ,🫣🫣🙌ne bilim doğa yağmur doğa derin bir arada görünce dedim doğa herlde kiz ismi koyacak yagmurla derin ismide bayan ismi gibi çünkü ondan yanlış anldm özür dilerim 🫣bende diorum doğa ismini erkeğe koycak herlde dedim
Deletedmom_85 Sermec27 amin canım inşallah zorlu yolların sonu güzel bitince tadından yenmez maşallah 🥹🌺