Feyzabeyoglu Slc yani benim bildiğim sezaryen olacağı kesin olanlara çatı muayenesi yapmiyorlar. İlk gebeliğimde hic yapmadı doktorum. İsteğe bağlı sezaryen olmuştum
Nagihanbayrktr Meliisssaaaa123 34+6dan selam 🙈 bizimde kıyafetlerimiz hazır sadece çanta hazırlanacak. Beşik kurulacak. Onun dışında da bin şükür ben rahatım fazla kilo da almadım sadece gece yatakta zorlanıyorum dönmek, uykuya dalmak gibi. Tabi buna da şükür 🙂 öyle işte ikiinci gebeliğim normal görünüyor son tarih 17 Aralık dedi doktorumuz 🙈
Meliisssaaaa123 Nagihanbayrktr ne kadar güzel 🥹 ben yüreyememeye başladım resmen doğrulamıyorum baskıdan dolayı 🤷♀️😑 bugün böyle oldu 🥹 umarım geçer
Loliannesi 34+4üz bizde 🤰🏻 Bu ayın sonunda çatı muayenesi olacağım ve doğum şekli belli olacak 😩 Temizlik, kıyafet vs çoğu tamamlandı. Ufak tefek şeyler kaldı. Hastane çantamı hazırlamadım sadece. Her şey hallolur. Yeter ki sağlıklı gelsinler 🌸
gamzee07 @Meliisssaaaa123 aralık annesi diyim artık Kasım gibi olcak 🥺35 haftalığım sancılarım çıktı Nts de
Meliisssaaaa123 gamzee07 ayy hadi bakalım sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 ❤️❤️ sancıların nasıl bu arada nst de mi çıktı yoksa hissettin mi ❤️
nurcakar03 Meliisssaaaa123 34+5 olduk uyku sorunum birde nefes darlığı sorunum var onun dışında iyiyim dincim halsizliğim yorgunluğum yok maşAllah bana😄 bizdede çoğu şey hazır ama eksiklerde var kendi hastane çantamı yaptım ama bebişinki daha hazır değil oda aldım bebişe trendyoldan geldi daha kurulumunu yapmadık ama eşim bugün yarın yapacak ondan sonra kıyafetleri ütüleyip dizeceğim görümcem sağolsun bolca bez stoğu yaptı bana depend bile aldı muhtemelen bitiremem birdaha doğum yaparsam ozaman bile kullanırım 16 lı paket almış çünkü 😂bebek bezlerinide küçük numara çok almış onlarıda kalır büyük ihtimal ihtiyaç sahibi annelerimize vereceğim durumlar bu şekilde heyecanlıyım haftaya yada 10 güne genel temizlik yapacağım normal doğum düşünüyorum inşAllah
Meliisssaaaa123 nurcakar03 maşallah 🧿 dinç olmanız ne güzel 🥹❤️ ben sporcu olmama rağmen ölü balık gibiyim 🫠🫠 yürüyemez haldeyim baskıdan vs.. niye böyle oldu bilmiyorum 2 gündür böyle 😬
gamzee07 @Meliisssaaaa123 amin canım evet hissediyor dum bi hemen gidiyim göreyim dedim hemde nst girdim az az çıktı doktorum da yorma kendi dedi öyle cnm
nurcakar03 Meliisssaaaa123 teşekkür ederim bunu hiç problem etmeyin kendinize bolca dinlenin keyfini çıkarın hamileliğin yeyin için yatın çoğu kadın böyle oluyor bende böyle olucam diye düşünürdüm hep ama yok olsaydım zımba gibiyim 😂