Tugba88- Esmanurkarakoc123 Benimde 15 Aralık sağlıkla kucağımıza alalım ins 😍 bende kıyafetleri yıkadım son alınacaklar var onalri haftaya halledeceğim. Cantayida haftaya halledecegim ins. Temizlik de haftaya bakalım.
Feyzabeyoglu kvsr22 Ben bunları satın aldım hem hastanede giyerim hem evde giyerim dogum sonrası diye. Oyle cok pijamayım diye bagiran cinsten almadım 😅
kvsr22 Meliisssaaaa123 Genel anestezi mi olacaksınız ,ben de MS hastasıyım ,belden uyuşturma tehlikeli demişti nöroloji doktorum
Meliisssaaaa123 kvsr22 belden olacakmışım aslında senin için daha iyi bebek için de daha iyi olur belden dedi ama sizinkini durumunuz için öyle söylemiştir diye düşünüyorum 🙏🏻🙏🏻 inşallah sağlıkla alalım kucağımıza ❤️
Feyzabeyoglu kvsr22 neden düğmeye ihtiyacım olsun ki? İlk dogumumda dugmeli pijama giydim göbek hemen tamamen inmediği için düğmeler sürekli acilip duruyordu sinir bozucuydu.
19982023 Meliisssaaaa123 aynıyız aa :) 33+6 ben de :) sezaryan istiyorum ama tarih vermedi henüz doktorumuz
kvsr22 Feyzabeyoglu Emzirmek için demiştim ,siz tecrübeliymişsiniz benim ilk ,bunlara da bakayım o zaman
Feyzabeyoglu kvsr22 herkesin tecrübesi farklı olur tabi de Ben düğmelilerden pek randıman alamadım. Zaten çocuk emzirirken her zaman düğmeli pijamayla gezmiyoruz diye düşünüyorum
Meliisssaaaa123 Ruru4116 evet ya çok heyecanlıyım ve korkuyorum 🥹🥹❤️ zaman yaklaştıkça bir sürü duyguyu bir anda yaşamaya başladık.. 😍
Yagmursahdam 3prens1prensesmom son 2 aralık dediler bakalım ne zaman kısmet olacak. Şuanlık normal herhangi birşey olmazsa🥺🥲
aminehumamoms Meliisssaaaa123 bende 32+5im tahmini 21 Aralık dopum tarihi benimkide planlı sezeryan daha çantasını hazırlamadım 2 hafta sonra kontrolümüz varr
Ozgeee22 Meliisssaaaa123 bizde pazartesi görmeyi ümit ediyoruz yine çikolata yiyip gideceğim bakalım 😍
Ozgeee22 Rmysyldrmmm bizimki cinsiyeti 14.haftada gösterdi ama yüzünü asla göstermiyor 🙈 sürekli ya elleri ya da dizi yüzünde bebişin ☺️