Esmanurkarakoc123 Meliisssaaaa123 cinsiyetleri aynı kuzum da çok acil bisey olursa evde var bebek icin kıyafet o yüzden rahatım yoksa ooooo çoktan hazırdı. 🤭
Meliisssaaaa123 Sksjsux355-- hadi bakalım hayırlısı olsun çatı muayenesi vs yapılacaktır sanırım 🥰 ben sezaryen istediğim için ve epilepsi hastası olduğum için uygun görüldü o yüzden belli oldu erkenden 💕💕
NewMomm1 Meliisssaaaa123 34+2 den merhaba😂 doktorum 37-38 hafta arası alacağını söyledi ciğer geliştirici de oldum belki ondan böyle bir tarih vermiş olabilir🌸 Sanırım aralık başı doğurcam😂 heyecan dorukta
Meliisssaaaa123 NewMomm1 sağlıkla gelsin bebişler inşallah 🙏🏻 ❤️ evet muhtemelen o yüzden tahmini tarih söylemiştir 🥰
mels1_svs Meliisssaaaa123 merhaba 32. Haftamıza girdik biz dün kontrole gittik 36. Haftada tekrar görüşelim dedi doktorumuz henüz bir doğum konuşması yapmadık ama heyecanla bekliyoruz bakalım.😂😁 Kıyafetlerimiz yıkandı ütülendi ama henüz hastane çantamız hazır değil
Meliisssaaaa123 mels1_svs sağlıkla gelsin inşallah 💕 ben de en son 32 de görüştüm 36 da randevum ✨ bekleyişteyiz
eminebzkrtt Meliisssaaaa123 Günaydıııın 🥳 34+2 olduk bugün. Doktorumuz gün vermedi 35’de tekrar kontrolümüz var artık bir şeyler söyler diye umut ediyorum 🥹 Her şeyimiz hazır artık kızımızı bekliyoruz hayırlısıyla alalım kucağımıza 🤍
3prens1prensesmom Yagmursahdam aralikta mi doguracaksiniz ? Dogumunuz normal sanirim ☺️ bende 36 haftalik gebeyim 10 gun sonra dogumum var ☺️
Yagmursahdam 3prens1prensesmom son 2 aralık dediler bakalım ne zaman kısmet olacak. Şuanlık normal herhangi birşey olmazsa🥺🥲
Esilamm 33+5 Dün etiketleri kestim bugün yıkama yarın ütü sonra dolap içleri düzeni derken ben 10 gün iptal daha beşiği yıkamadım bile. 🙊 ben yumurta kabuğa dayanınca yapanlardanjm
Bsrblr Meliisssaaaa123 32 hersey hazır bı odamız kalmıştı onu da bugün gelıyormıs akşam yada pazar kuracaklar bız küçüğüz ama tansıyona bağlı erken dogar dıyor doktor Aralık görünüyor bızım de
Heidihat Meliisssaaaa123 bende 31+1olduk bende de baskı karnimda sertleşme kasık ağrım oluyor son aylarda daha fena çocuklar var onları okula götür getir diyerek dogurucm bunuda
Nrmrv Meliisssaaaa123 34+ 4 olduk hiç yaşamadığım mide bulantısı yaşıyorum . Herşeyimiz hazır çok şükür . Bugünde randevumuz var bakalım kaç kg olmuş minik prenses