Selamlar aralık anneleri nerelerdesiniz nasılsınız ben 33+6 oldum 39. Hafta sezaryen planlandı🫠her güne daha zor uyanıyorum artık gerçi zaten uyuyamıyorum bile.. Özellikle akşamları neredeyse yürüyemiyorum baskıdan dolayı 😖 hazırlıklar da da kıyafetleri yıkandı ütülendi, park yatağını kurduk bi hastane çantası kaldı onu da önümüzdeki hafta annemle hazırlayacağım ✅ sizler neler yaptınız konuşalım azıcık ya😍🥰