Zzuzu Allah bebeğinizi sağlıkla en kısa sürede kucağınıza almayı nasip etsin. Benim oğlum da 32. Haftada 1420 gr doğdu, 24 gün kuvözde kaldı ve 20 gündür de birlikteyiz çok şükür. Tedirginliğinizi anlıyorum ama inanın orada çok iyi bakıyorlar, toparladığında da size veriyorlar. En kısa sürede yavrunuza kavuşursunuz inşallah 😇