Zzuzu inşallah cnm benmkide büyük bir insan da bulunan enfeksiyon çıkmsti doktor tüm hastalıklardan en kötüsü de bu demsti umut vermiorz size çok zor yaşaması dedi çok sukur rabbime atlattı oğlum ve sonrada çıktık çok sukur 2 aydır yanımda 4 aylık oldu 49 günde hastanede kaldı zaten cnn allahım sana da kucağına almayı nasip etsin insallah