prematureanne02 Ziynet_demirkan benim bebeğim 5 ay küvezde kaldı özel hastanede hiçbir ücret ödemedik
Kubrabaytekin Ziynet_demirkan ben devlette doğum yaptım. Kuvez sıkıntısı vardı özele gidecek bebek dendi ama devlet bebeği karşılıyor demişlerdi sadece anneyi ksrsilamiyormus
AysegullM Ziynet_demirkan karşılamazsa da ödeme yapmaya gittiğinizde şikayet edeceğinizi detaylı fatura istediğinizi söyleyin büyük bir hastaneyse ücret almıyorlar korkudan
Fenciiii Ziynet_demirkan ben bir hafta önce özelde 15 gün yattım sonra sezaryen oldum onları ödedim bebeğim için devlet karşıladığını söylediler