Melk_plt00 Sergul1425 ne güzel Hayırlı olsun Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben de 3 Eylül’de kürtaj oldum bugün ikinci adetimi gördüm olmadı yani inşallah bana da nasip olur birdahaki aya🙏🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sergul1425 Melk_plt00 inşallah canım bnm doktorum adet bitimi vajinal ultrason la baktı bu 1 hafta yı iyi değerlendir şansın yüksek dedi bakalım inşallah hayırlısı olur yolunda gider hersey
ANurrr 1palyaco doktorunuz bi ilaça vs başlattımı 2. Gebeliğinizde acaba. bende şuan siz gibiyim erken mi gitmem gerekir doktora bi ilaç verir mi bilemedim
1palyaco ANurrr genetik test yaptırmıştım pıhtılaşma olduğu için gebe olduğumu öğrenince Coraspin başladım keseyi görünce de Oskapar iğneye başladım . Birde folikasit kullanıyorum bunlar sadece .