Sergul1425 kızlar merhaba 15 eylülde bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum 25 gün geçince adet oldum doktorum Bi sorun yok tekrar gebe kalabilirsin dedi bugünle beraber adetim 3 gün gecikti beta verdim 1058 çıktı sizce Bi.sorun var mıdır değer de
1palyaco Sergul1425 hayır gayet iyi değer . İki gün sonra tekrar kan verin . Bende kürtaj olmuştum kalbi durduğu için şuan tekrar hamileyim 5 haftalık . Sağlıkla alalım inşallah bebeklerimizi kucağımıza 🌸🌸
momofmychildren Sergul1425 ayy darısı bana olsun inşallahhh 20 Ekim’de kürtaj oldum 🙏 Sağlıkla kucabiniza alın değer iyi görünüyor ♥️
cokkasmabeabi Sergul1425 2 gün sonra tekrar ettirin yine testi. Bazen hCG sıfırlanmıyor eski gebelik değeri de olabilir.
ANurrr 1palyaco doktorunuz bi ilaça vs başlattımı 2. Gebeliğinizde acaba. bende şuan siz gibiyim erken mi gitmem gerekir doktora bi ilaç verir mi bilemedim
Sergul1425 cokkasmabeabi adet oldum ama bide kürtajdan 10 gün sonra beta baktırdım o zaman 300 çıkmıştı
cokkasmabeabi Sergul1425 o zaman yeni gebeliktir hayırlı olsun. Ben de adet görmeden kaldım bi sorun çıkmadı
Gezenlady Sergul1425 hayırlı olsun canım bende hazıranda kürtaj oldum agustosta hamıle kaldım kimseye söyleme bu bir muzice hemencecik hamıle kaldık nazar deger cinsiyeti bellı olana kdr kimse bilmesin cok kem göz var 🙏🏻
Sergul1425 Gezenlady sağlıkla kucağımıza alalım inşallah zaten kimseye söylemeyi düşünmüyorum diğer gebeliğim de çok üzüldüm bunu saklamayı düşünüyorum