Metar @Fatma_44
Kızlar merak etmeyin hepinizden önce ben doğurcam gibi görünüyor sizin için doğurduktan sonra yazacağım buraya😂 Ayrıca bebeğin küvöze alındığını falan yazmışlar normal doğum sezaryenden daha ucuz ne alaka sezaryende para için küveze alınıp normal doğumda alınmaması. Tam tersi Mehriban Hanım bana kan sulandırıcı iğnemi kestiği için dört doz 2+2 şeklinde ciğer geliştirici verdi erken doğarsa bile küveze almamak için. Ayrıca hastanede doğum yapan akrabalarım da var daha önce de bu hastanede farklı bir ameliyat olmuştum gayet güzel şekilde geçmişti hemşireler vs. Çarşamba günü gün olacağım sezaryen için sizden önce doğurursam hepinize iyi kötü tüm tecrübelerimi aktarırım 🌸