fizikcianne iremkayaaaa 4+6 da keseyi. 7+0 da bebeği görmeye gitmiştik. Ama bu herkeste aynı olmaz beta değeriyle alakalı
iremkayaaaa fizikcianne 1500 çoktan geçmiştir diye düşünüyorum işte çünkü geçen hafta cumartesi 340dı zaten 2 kere baktırmıştım daha gerek var mı ki
fizikcianne iremkayaaaa canım niye o zaman o kadar geç aldın randevunu. Yarın bile gitsen görürsün Allahın izni ile bir sıkıntı yoksa. Allah korusun bi şey olur sen git bi erkenden keseyi gör rahat et
iremkayaaaa fizikcianne ya erken gidip göremezsem üzülmeyim diye erkenden gitmedim açıkçası, takip ettiğim bir doktor var yıllık iznine ayrılmış haftaya geliyor 21inde 🥲