1palyaco iremkayaaaa keseyi tam 5. hafta da gördüm . İki hafta sonra randevum var inşallah bebeği de görür kalp atışını da duyarız 🌸🌸
777gonul_ iremkayaaaa 6+4 haftada bebegide kalp atışını da duydum ama ilk hamileliğimde 7 haftada hem bebeği hem kalp atışını duymuştum
fizikcianne iremkayaaaa 4+6 da keseyi. 7+0 da bebeği görmeye gitmiştik. Ama bu herkeste aynı olmaz beta değeriyle alakalı
Rumeysacelikk46 6+4 de gördüm ben , kalp atışını da duyduk ama biraz utangaç olduğumuz için ultrasonda sadece keseyi gördük alttan muayene ile de kendisini ve kalp atışını duyduk ☺️
Ace01 Rumeysacelikk46 benim de 6+6 da vajinal ultrason ile bebişimizi gördük . Karından göremedik baya korktum başta 😊 baya idrara sıkışık olmak lazımmış
Zeyd_Mom_22 1palyaco ya bende aynı dün 5 haftalıktı kese göründü bebek gözükmedi bende 2 haftaya gidiyorum inşAllah iyi haberler alırız🌸
Vildan_krt Keseyi 3.haftada gördüm ..15 gün sonra randevum var ,ınşaAllah bebeği de o zaman göreceğiz diye bekliyoruz 👶🏼🤍
1palyaco Zeyd_Mom_22 ay aynı ilerliyoruz hemen hemen . Ben 24üne randevu aldım inşallah görürüm de duyarım da 🌸 inşallah sende hem görür hem duyarsın . Sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi inşallah 🌸🌸
iremkayaaaa Yani 6 haftalıkken mi gitsem ne zaman gitsem ben bilemiyorum hiç, gebeliğimi betamla öğrendim hala hiç doktora gitmedim
Efnaneda Ben keseyi 5+1 de gördüm ama kesenin içinde bebeği göremedik haliyle kalp atışını da duyamadık korkuyorum biraz. 10 gün sonra bir daha kontrole gideceğiz
iremkayaaaa Efnaneda Allahın izniyle insallah görüp duyarsınız 🤲🏻 ben hiç gitmedim şuan 5+1 beklemeyi düşünüyorum hala
iremkayaaaa Ben haftaya perşembe 6 hafta oluyorum o zaman diğer perşembe 7 hafta oluyor o zaman mı gitsem
Rumeysacelikk46 iremkayaaaa bence 6 haftada git idrara sıkışık git zaten kendini gösteriyor o zaman doktor ultrasonla görmese bile vajinal ultrasonla bakıyor ☺️ inşallah görür kalbini duyarsın sağlıkla gelsin inşallah