gncglozclk bence kişiden kişiye değişen bir konu bu. İlk doğumum normal oldu şimdi 35+3 teyiz, bir sorun çıkmazsa yine normal istiyorum. Çok şükür ilk doğumumdan sonra hemen ayağa kalktım, evin işini falan her şeyi kendim yapabildim. Aynı şekilde sütüm de geldi bir sorun yaşamadım. Ama mesela yakın arkadaşım sezeryanla doğum yaptı o da ertesi gün ayağa kalktı sütü geldi bir sorun yaşamadı. Annem kardeşlerimi sezeryanla doğurdu, onun sütü gelmedi hep ağrısı oldu. Hatta senesi geçtiği zaman bile ameliyat yerim sızlıyor diyordu. Tamamen kişiden kişiye göre değişen bir konu yani.. Umarım hepimiz kolay bir doğum geçiririz ve sonrasında da kolay bir süreç geçer 💜