gncglozclk normal doğum yapmış biri olarak zor ama sonucu çok güzel .. normal doğum dediğimiz aslında 2 3 gün süren birşey yani en az 10 15 sancı sürüyor gelip gidiyor yokluyor kasıklara ve bele vuruyor genelde . Ama o suyu patlattıktan sonra ki 2 3 saat süren sancı gerçekten yorucu oluyor eğer nefesimi düzgün kullanablrsen dikişsiz bile doğum olabilir . Ama nefes çok önemli yani herkesin doğum şekli farklı oluyor ama bildiğim son saatler yorucu oluyor sonrası kuş gibisin . Giydiriyorlar seni zaten odaya alıyorlar üşüme titreme çok oluyor . Karnım çok acıkmıştı benim 2 saat sonra yemek yemiştim sanki ilk defa yemek yiyor gibi zevk almıştım ya😀😀 zaten hemen süt geliyor bebişte hemen kavrıyor ucunu doğru tutabilirsen ,çok güzel bir süreç herşeyin oluru güzeldir inan . Sezeryan olmak zorunda olanlar işin birşey diyemem ama normalden korkup sezeryan tercih etmek gerçekten pişmanlık herkes bunu diyor . Rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın hayırlı doğumlar olsun inşallah 🙏🏼🫶