Umutluol Ben Ankara etlik zübeyde de çekindim şubat ayında. Girmeden önce ağrı kesici içmiştim onun faydası oldu galiba çok hafif adet ağrısı gibi ağrım oldu o da anlıktı. Sonra doktor kalk bitti dedi ben hiç anlayamadım bir de gerçekten mi dedim. Ama benden önceki bayan tüpleri tıkalıymış galiba onun biraz ağrılı geçmişti yani kişiden kişiye değişiyor.