Anestezili olursa hic hsy hissetmezsin fakat anestezisiz olursa oda bünyeden bünyeye değişiyormuş bende çektirmek istemiştim bi ara oda gerk kalmadı şükür çok kişiye sordum kimisi aşırı ağrılı dior kimisi Çok abartiyolar adet sancısı gbi bsy oluyor dayanilmicak kadr da değil diolar 🤷🏻♀️