Yumurtlama görüyorsam neden bebeğim olmuyor kızlar ya da yumurtlama görmüyorsam acaba adet olur muyum.
Şimdi 2 kere tek seferde gebe kalmıştım sonra 2. Gebeliğim kalp atışı durunca kürtaj oldum 1 senedir bebek istiyoruz olmuyor doktora gittim bi sıkıntı yok dedi. Hormon testi de normal cıktı. Kürtajla ilgili olabilir mi sizce değilse neden olabilir