Kumral60 deletedmom6295 Evet oda guzel oluyor ben degisik degisik yiyorum ❤❤ amin saglikla gelsin bebislerimiz cnm.
Merveoz Bana 50 mg yükleme yapıldı açlık şekerim 65 cıktı ama tokluğu öğrenmek için bekleyemedm bakalım ne cıktı
Lucky deletedmom6295 sütü yarım yağlımı tam yağlımı içiyorsunuz ? Gece yatarken içiyordum bn de ama sınırda cıktı şekerim
deletedmom6295 Lucky tam yağlı içiyorum ama gündüz ara öğününde veya kahvaltıda. gece sindirimi daha zor oluyor