Oğlumuz oluyor Selim koymayı düşünüyoruz 💙
Ozr42 Selimde çok asil bi isimmiş gibi geliyor kulağa bende düşüneceğim ♥️
FNGNN Dayımın adı Halil 😄 Ama pek taktire şayan bi karakterde oldugunu düşünmüyorum 🤦🏼♀️😁
Dmndmn Anlamıda güzel ve kurandada geçiyor.
Dmndmn benim oğlumun adı da Hasan😍 ikinci de erkek olursa Mahir koymak istiyoruz☺️