Merhaba arkadaşlar.İkinci bi oğlum olacak yeni nesil isimlerden değilde eski modern,güzel isimlerden koymak istiyorum ama bir türlü karar veremedim.Biri ismini sordugunda ikinciye neydi senin oğlanın adı unuttum demesin yani.Evet önerileri alayım ilk oğlumun adı Hasan soran olursa uyumlu olmasına filan gerek yok ☺️