fatos2404 iki tane oğlum var sürekli kavga gürültü var evde üçüncüye hamileyim gerginim sinirliyim.hepsinde de içtim ilk oğlumda sürekli hastanelerde yattım on günde bir sigara içiyodum belki bazen oda yoktu ama Allah işte yoğun bakıma girdi bir ay . Sonra ikinciye takmiycam uzulmiycem dedim hamileliğim boyunca içtim beş tane diye sinirlandirdim bazen 6 oldu çok şükür sağlıklı bir oğlum oldu . Şimdi de içiyorum 27 haftalık olduk inşallah herşey yolunda gider fakat stres de çok önemli hamilelikte kendinizi bu kadar yormayın yapamiyosaniz kendinizi yipratmayin