Kızları diyet yaptım geçti demeyin geçecek bişi değil bu hamilelik boyunca devam eder bazen hiç ummadığınız bir yiyecekten yükselir şekeriniz ben günde dört defa insülin kullanıyorum ve ikinci ayımdan beri günde 6 defa ölçüm yapıyorum ve 15gunde diyabet doktoruma kontrole gidiyordum ve ayzi hepinizin yazdığı söylediği ölçülerde benimde şekerim benim avantajım yurtdışında olamam orda daha çok dikkat ediyor doktorlar