Sengulplaaa pinarokten bende şuan şeker çıktı ünsilin kullanıyorum 1 saatin değeri 140 altı olması lazm 156 çok 2 saatliğinde 180 altı olması lazm Muhtemel 2 kez tarama istenebilir sizden
Patito__ pinarokten yatkinlik var cnm ilk diyet verir ve takip verir duzelebilir bir deger bu. Siz yinede hamileliginiz boyunca kontrollü ilerleyin
pinarokten @“pinarokten” 75′lik Şeker Yüklemesi Açlık 79 1.saat 156 2.saat 144 Değerlerim nasıl sizce ?
Sermec27 pinarokten sınıra yakın çıkmış dikkat etmeniz lazım benim daha yüksek çıkmışti diyet yapmıştım sizin Çok kasmaniza gerek yok ama dikkat etmenizde fayda var biraz sınıra yakın çünkü
AleynaResul pinarokten valla benim değerlerime göre düşük açıkcası benim sınır 180 di bende 173 çıktı ona rağmen diyet vermedi doktorum dikkat ediceksin dedi sıkıntı yaşamadım çok şükür
1992-nalan pinarokten hamilelik şekeri çıkmış sizde aç 60küsür tok da 120 gecmemesi gerek bende de var ordan biliyorum
Nblmbn Gebelik şekeri çıkmış 140 altı olmalıydı 1 saat sonraki ama size 50 Gr vermemisler belki referanslar farklidir
pinarokten Sinemtokat 22.haftada bebeğim 24.haftada gelişimi önde biraz onun için doktor yaptırmamı istedi.
Bebiikommm nilsubldn ben sağlık ocağında yaptırmıştım kendi doktorum 50 lik içecek almamı söyledi sabah aç karnına gidiyorsunuz eczaneden içeceği alıyorsunuz içmeden önce kan alıyorlar birde içeceğin ilk yurdumunu içtikten tam 1 saat sonra tekrar kan alıyorlar 50 lik içecek bu şekilde sizin zaten gittiğinizde anlatırlar
Bebiikommm Benim 50 likte açlık 88 diğeri 160 çıktı dahiliyeye yönlendirdi doktorum ordaki doktorda 4 gün şeker ölçümü yaptırdı sadece ben diyet yaptım düştü o yüzden insülin başlamadık diyetle devam ediyorum arada ölçüyorum sadece