Bmbe21 Yagmurakyurek ben 27 haftalık gebeyim 6. Ayımdayım o nasıl oluyor 🤭 28 haftalıkken 7. Aya girmiş olacağız
Yagmurakyurek Bmbe21 benimde hesaplamam pek yok hangisi doğru acaba😁arkadaşımda diorki 5bucuk ayliksin Dior bilmiorum 25subat doğum gosterior
Yagmurakyurek Gozdecaner kimisi 7ayin içindesin Dior kimisi 7aylik Dior kimisi 5bucuk aylık Dior kimisi 6ay Dior kafam karıştı benim 🤔🤔hangisi doğru acaba
Sevvalll42 Yagmurakyurek valla canım hesapla bak 4 haftalık 1 ay oluyo 4 4 saya saya git 24 haftalık 6 ay oluyo anladınmı
Yagmurakyurek Sevvalll42 valah benim hiç hesaplamam yok anlamiorum 😬anlamadığım için sordum teşekür ederim herkes farklı bişi Dior
Eylulpera Yagmurakyurek zor bişey değil hicbisey bilmiyorsan internete yaz orda çıkar 🫠 Buraya yazdığını google Yaz kaç aylık olduğunu görürsün 👶
Yagmurakyurek 2prenses_masal-oyku eşimde 6ay bittiğini söylüyor bu atiginiz gorseldede 6ay bitigini söylüyor doğrumu acaba
Suule94 Yagmurakyurek son adet tarihimiz ayni 21 Mayıs son adet tarihim 24+5 şuan hatta gece 12 de 24+6 olucam😂
Yagmurakyurek 2prenses_masal-oyku teşekür ederim herkes farklı söylüyor 6ayliksin dien var 5bucuk diyen var kafam çok karıştı
2prenses_masal-oyku Yagmurakyurek benimde nisan 8 son adet tarihim 7 bitiyo bi hafta kaldı inşallah 65 gün kalmış uygulamaya göre
Yagmurakyurek Eylulpera interntede farklı gosterior ondan sordum tablolara bakiorum gogleden hepsi farklı yazior
Yagmurakyurek Kaykayse 2prenses_masal-oyku C9-3_g Eylulpera Kızlar asistana sordum bana soran olursa 6ayligimi diycem 6bucukmu diycem