Busu48 imera_ferammm53 Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah benim yatışım verildi hastanedeyim şuan 🙈🙈
imera_ferammm53 Busu48 amin amin Allah çok güzel yaa inanılmaz heyecanlı bir durum e şimdi sen bu yazıyı 4saat önce yazdıysan birşeyler olmaya başlamıştır umarım erken vakitlerde hemencecik gelsin minik yavrun sağlıklıca inşeAllah 🤗🤗
Busu48 Nehirkk Ben sıfır sancı ile gittim hastaneye ama varmış sancilarim yatışım verildi eğer kendiliğinden gelmezse sabah 9 da doktorum doğumu başlatacak
Almanyagelini Busu48 Merak ettim sizi, doktor doğumunuzu başlattı mı acaba? Allah bir avazda kurtarsın, yavrularımızı sağ Salim kucağımıza alabilmek nasip etsin inşallah🌷
Hilallalal Nehirkk nişan nasıl geldi mukuslu mu silince mi rengi nasıldı kusura bakmayın çok sordum ama bende bugün tam 37 haftalığım sabah silince kan geldi korktum nişan mı acaba
Nehirkk Hilallalal mukuslu geldi canım ilk silince sabahına da kendiliğinden aktı bir yapışkan gibi bir sey. yok tabi ki soru soracağız birbirimize..😊
Hilallalal 06minik17 doktoru aradım sancım Yok bir de birdaha kan gelmedi yarın kontrolüm var o zaman gel dedi
06minik17 Hilallalal hayırlısı olsun inşallah canım. Bizde beklemedeyiz bakalım. Ne zaman gelir sancılar bilmiyorum 🙄
Almanyagelini Busu48 Maşallah darısı başıma, benim de suyum geldi, hastaneye gidiyoruz. Rabbim hepimize sağ salim kucağımıza alabilmek nasip etsin😊