Busu48 Çooooooookkkkkk heyecanlıyım heyecandan tansiyonum düşüp duruyo çok sürmez inşallah dogururum dua edin lütfen 🙏🙏🙏🙏
Caglasmsk Busu48 ayy 2 gün önce benimde geldi beklemedeyim ama ne sanci var ne bisey🤦🤦 kac haftaliksinnn
06minik17 Busu48 nasıl geldi nişanın canım. Daha önce belirti verdi mi bende 39 hafta oldum beklemedeyim tık yok 🙄
Busu48 Caglasmsk Ben suni doğuma gidip kapıdan geri döndüm bugün 🙈 nst de Sancim çıkınca çatı muayenesi yaptı doktorum ilk defa 40+5 ' i'm 🙊
Busu48 06minik17 Hayır canım sadece çatı ağrım vardı doktorum hiç çatı muayenesi yapmadı benim isteğim üzerine suni sancı ile doğumu baslatacakti bugün nst de Sancim 5 dakika da bir çıkınca muayene etti beni alttan o tetikledi diye düşünüyorum 1 cm acikligim varmış
Caglasmsk Busu48 senin haftan gecmis ya insallah dogurursun sag salim bi an önce. ben daha 37+4 haftaligim 2 haftadrda 2 cm acikligim var😂😂
Karatassukran Busu48 hadi inşallah ya benimde gecen cuma geldi 2 cm acılmam var ama tık yok 39 haftalık oldum hayırlısı ile hepimiz kucamıza alırız inşallah 🙏🤲
Busu48 Karatassukran Benim artık bekleme şansım yok canım 40+5 olduk 😑 Amin inşallah sağ salim kucagimizda evimize döneriz 🙏
Busu48 Caglasmsk Amin inşallah 🙏 benim 1 cm acikligim var inşallah zamanında gelir senin yavrun da bekletmez bu kadar benimkisi gibi 🙈
Caglasmsk Busu48 ayy aminn amiinnn insallah😂🤲🤲 ama sanki bende 40 haftaya kadar beklicekmissim gibime geliyo😂
Denizkum 06minik17 Rabbim hayırlı çok kolay bir doğum nasip etsin inşallah sağlıkla kucağına al bebeğini inşallah
imera_ferammm53 Busu48 amaaan hızla ilerliyor yaa ne güzel hadi hayırlısı Allahım bende kızımın kıyafetleri için çömeldim biraz suyum geldi ama devamı gelmedi benim de ilerletmek inşeAllah heyecanlandırdın benide 🤗🤗🤗🤗
Busu48 imera_ferammm53 Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah benim yatışım verildi hastanedeyim şuan 🙈🙈
Nehirkk Busu48 benim de dün gece birAz biraz da bu sabah geldi ve hafif sancılarım var.. bebek kıpır kıpır ve o her kıpırdadikca Sancim ve çişim geliyor ben de 40+3 um sizin de bir belirti var mı.? Ya da bilenler bu gece doğurur muyum sizce
Busu48 Nehirkk Ben sıfır sancı ile gittim hastaneye ama varmış sancilarim yatışım verildi eğer kendiliğinden gelmezse sabah 9 da doktorum doğumu başlatacak
Hilallalal Nehirkk nişan nasıl geldi mukuslu mu silince mi rengi nasıldı kusura bakmayın çok sordum ama bende bugün tam 37 haftalığım sabah silince kan geldi korktum nişan mı acaba