sevaldqn1 aynı durumu ben yaşıyorum seninle haftamizda aynı dün ebeyle görüştüm nst çekildi sancı da çıkmadı pelvik kemigine başını yerleştiriyor bebek onun sancısını yaşıyorsun doğum sancısı değil dedi maalesef 🤷🏼♀️ bende çok bekliyorum birazda beklememek lazım galiba 😂