sevaldqn1 Kızlar belimden kasığımın alt tarafına vuran bir sancı var bazen çok güçlü oluyor doğum belirtisimi bunlar hele söyleyinnnn dakika tutmaya basladim ara ara yokluyor🥹
Melisaalver Evet evet doğum belirtisi hayırlı olsun dün geceden beri aynıyım sabah acile gittim doğumun başladığını söylediler yatış verdiler ama daha sadece 1 cm açılmam varmış o yüzden yatışı kabul etmedim sancımı evde çekiyorum🙊🙈
sevaldqn1 Melisaalver ya dün aksam da böyle oldu ama cok uzun surmedi daha yeni biraz uzun sürünce dedim herhaldeee geliyo
Hanimeller sevaldqn1 Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin bende 39 haftalığım her sancıyı her ağrıyı doğuma yorumluyorum 😂önceden kafam rahattı çok vardı biliyordum sımdi her an her dk tetikteyim 😂